Kako izraditi račun - Baza znanja - FinSoft.hr
Intro
Računi

Kako izraditi račun

Vodič kroz korake izrade računa u FinSoft.hr aplikaciji

Klikom na modul Računi u izborniku na lijevoj strani dobit ćete pregled svih Vaših kreiranih računa.
Na vrhu se nalazi gumb Izradi novi račun. Klikom na taj gumb otvara se formular s opcijama za izradu računa.

Redni broj računa

Broj računa se automatski generira.
Ako imate više poslovnih prostora, naplatnih uređaja i operatera, u ovoj sekciji ih možete odabrati.

Redni broj računa, poslovni prostor, naplatni uređaj i operator

Osnovne informacije o računu

U ovoj sekciji definiraju se:

  • tip računa
  • način plaćanja
  • datumi: izdavanja računa, dospijeća i isporuke
Osnovne informacije o računu

Kupac

Ovdje unosimo informacije o kupcu.

Ako kupac već postoji u bazi (već ste mu izdali račun), kada upišete prva 3 znaka u polje Naziv, prikazat će se poslovni subjekti koji odgovaraju unesenim znakovima. Klikom na željeni subjekt automatski će se unijeti svi njegovi podaci.

Također, ova sekcija automatski sprema sve kupce u bazu ako je unesen OIB.

Kupac

Stavke računa

U ovoj sekciji unosimo jednu ili više stavki računa i sve njihove informacije.

  • Možete dodavati nove stavke
  • Brisati postojeće
  • Mijenjati njihov redoslijed

Kada unesete prva 3 znaka u polje Opis stavke, ako takav proizvod ili usluga postoji, prikazat će se prijedlog za brzi unos.

Stavke računa

Ostale informacije

Ovdje možete unijeti:

  • mjesto izdavanja računa
  • napomenu koja se prikazuje na računu
  • internu napomenu
Ostale informacije
Sve što pišemo u Bazi znanja pripremili smo kako bismo Vam pomogli u svakodnevnom poslovanju. No, svaka tvrtka i situacija su različite – zato prije donošenja važnih odluka uvijek provjerite detalje sa svojim knjigovođom ili stručnjakom.

Spremni za početak?

Pridružite se brojnim poduzetnicima koji već koriste
FinSoft za digitalizaciju svog poslovanja.