Promjena statusa računa u Plaćen - Baza znanja - FinSoft.hr
Intro
Računi

Promjena statusa računa u Plaćen

Upute za označavanje računa kao plaćenog nakon evidentirane uplate

Nakon što evidentirate uplatu za račun, potrebno ga je označiti kao plaćen.

Postupak

  1. Kliknite pokraj željenog računa.

Postavi račun kao plaćen u izborniku
  1. U padajućem izborniku odaberite opciju Postavi plaćeno.

  2. Postavite datum uplate.

  3. Kliknite na Postavi datum plaćanja za potvrdu.

Postavi račun kao plaćen
Sve što pišemo u Bazi znanja pripremili smo kako bismo Vam pomogli u svakodnevnom poslovanju. No, svaka tvrtka i situacija su različite – zato prije donošenja važnih odluka uvijek provjerite detalje sa svojim knjigovođom ili stručnjakom.

Spremni za početak?

Pridružite se brojnim poduzetnicima koji već koriste
FinSoft za digitalizaciju svog poslovanja.