Prvi koraci u aplikaciji FinSoft.hr - Baza znanja - FinSoft.hr
Intro
Općenito

Prvi koraci u aplikaciji FinSoft.hr

Vodič kroz početne postavke i konfiguraciju FinSoft aplikacije nakon registracije

FinSoft.hr smo razvili tako da bude što jednostavniji i intuitivniji za korištenje. Ipak, vjerujemo da će vam dobro doći ovaj kratki vodič kroz prve korake i postavke - kako biste što brže krenuli s radom i bez muke upravljali svim svojim dokumentima i poslovanjem.

Nakon uspješne registracije na FinSoft.hr i potvrde vašeg korisničkog računa, možete se prijaviti u aplikaciju po prvi put i krenuti sa radom.

Kako bismo vam olakšali početak rada, na temelju podataka koje ste unijeli prilikom registracije automatski smo kreirali Poslovni prostor, Naplatni uređaj i Operatera.

Format broja računa

Format broja računa se formira ovako:

Numerički broj računa - oznaka poslovnog prostora - oznaka naplatnog uređaja

Sa trenutnim postavkama koje smo kreirali Vaši računi će izgledati ovako:

  • 1-1-1
  • 2-1-1
  • 3-1-1

Ukoliko koristite drugačije oznake za poslovni prostor i/ili naplatni uređaj, možete to urediti u aplikaciji:

Operateri

Operateri su osobe koje izdaju račune i druge poslovne dokumente u našoj aplikaciji. Na temelju podataka koje ste unijeli pri registraciji, kreirali smo vam prvog operatera (Vaše ime, prezime i osobni OIB).

Ako posjetite Postavke → Operateri / Djelatnici, možete samostalno dodati dodatne nove ili urediti postojeće.

Podaci o tvrtki

Sljedeće što preporučujemo jest da posjetite Postavke → Podaci o tvrtki i unesete podatke koji nedostaju.

Savjetujemo da unesete sve tražene podatke jer određene funkcionalnosti koriste različite podatke.
Primjerice, za slanje e-računa obavezno je imati spremljen IBAN.

Generalne postavke

Posjetite Postavke → Generalne postavke gdje možete:

  • Definirati tekst koji se prikazuje u podnožju svih vaših dokumenata
  • Upisati napomenu koja će se prikazivati na svim računima
  • Podesiti mnoge druge postavke koje će vam ubrzati rad u budućnosti

Fiskalizacija (F1)

Kako biste mogli fiskalizirati svoje račune u krajnjoj potrošnji (B2C), potrebno je:

  1. Posjetiti Postavke → Fiskalni certifikat
  2. Uploadati svoj FINA certifikat i upisati njegovu lozinku
    Ovo je potrebno učiniti samo jednom.

Također, kako bi poslovni prostor mogao izdavati fiskalne račune, potrebno je: posjetiti Postavke → Poslovni prostori i naplatni uređaji te za poslovni prostor u kojem želite fiskalizirati račune, omogućiti tu opciju.

E-računi

Kako biste mogli slati e-račune, posjetite Postavke → E-računi.

Za slanje i primanje e-računa (eArhivu i eIzvještavanje), FinSoft koristi informacijskog posrednika ePoslovanje.hr.

Na toj stranici imate dvije opcije:

Opcija 1: Postojeći račun
Ako već imate račun na ePoslovanje, kliknite "Unesi API ključ" i unesite ga.

Opcija 2: Nova registracija
Ako nemate račun na ePoslovanje, kliknite "Registriraj se na ePoslovanje.hr" i brzo se registrirajte izravno iz FinSoft aplikacije. Otvorit će vam se formular u koji su već uneseni vaši podaci - potrebno je samo popuniti preostale podatke.

Napomena: Za slanje i primanje e-računa morate imati FinSoft Pro paket.

Pretplata

Svi korisnici nakon registracije imaju aktivnu FinSoft Free pretplatu koja je ograničena na 4 dokumenta mjesečno.

U svakom trenutku možete se pretplatiti na FinSoft Pro tako da posjetite Postavke → Pretplata.

Pomoć i podrška

Za sve dodatne informacije i pomoć, slobodno nas kontaktirajte putem Kontakt formulara za podršku

Sve što pišemo u Bazi znanja pripremili smo kako bismo Vam pomogli u svakodnevnom poslovanju. No, svaka tvrtka i situacija su različite – zato prije donošenja važnih odluka uvijek provjerite detalje sa svojim knjigovođom ili stručnjakom.

Spremni za početak?

Pridružite se brojnim poduzetnicima koji već koriste
FinSoft za digitalizaciju svog poslovanja.