Prvi koraci u aplikaciji FinSoft.hr
Vodič kroz početne postavke i konfiguraciju FinSoft aplikacije nakon registracije
FinSoft.hr smo razvili tako da bude što jednostavniji i intuitivniji za korištenje. Ipak, vjerujemo da će vam dobro doći ovaj kratki vodič kroz prve korake i postavke - kako biste što brže krenuli s radom i bez muke upravljali svim svojim dokumentima i poslovanjem.
Nakon uspješne registracije na FinSoft.hr i potvrde vašeg korisničkog računa, možete se prijaviti u aplikaciju po prvi put i krenuti sa radom.
Kako bismo vam olakšali početak rada, na temelju podataka koje ste unijeli prilikom registracije automatski smo kreirali Poslovni prostor, Naplatni uređaj i Operatera.
Format broja računa
Format broja računa se formira ovako:
Numerički broj računa - oznaka poslovnog prostora - oznaka naplatnog uređaja
Sa trenutnim postavkama koje smo kreirali Vaši računi će izgledati ovako:
- 1-1-1
- 2-1-1
- 3-1-1
Ukoliko koristite drugačije oznake za poslovni prostor i/ili naplatni uređaj, možete to urediti u aplikaciji:
- Posjetite Postavke → Poslovni prostori i naplatni uređaji
- Po potrebi kreirajte novi poslovni prostor i dodajte mu naplatni uređaj.
- Nakon toga možete zatvoriti poslovni prostor koji smo vam automatski kreirali.
Operateri
Operateri su osobe koje izdaju račune i druge poslovne dokumente u našoj aplikaciji. Na temelju podataka koje ste unijeli pri registraciji, kreirali smo vam prvog operatera (Vaše ime, prezime i osobni OIB).
Ako posjetite Postavke → Operateri / Djelatnici, možete samostalno dodati dodatne nove ili urediti postojeće.
Podaci o tvrtki
Sljedeće što preporučujemo jest da posjetite Postavke → Podaci o tvrtki i unesete podatke koji nedostaju.
Savjetujemo da unesete sve tražene podatke jer određene funkcionalnosti koriste različite podatke.
Primjerice, za slanje e-računa obavezno je imati spremljen IBAN.
Generalne postavke
Posjetite Postavke → Generalne postavke gdje možete:
- Definirati tekst koji se prikazuje u podnožju svih vaših dokumenata
- Upisati napomenu koja će se prikazivati na svim računima
- Podesiti mnoge druge postavke koje će vam ubrzati rad u budućnosti
Fiskalizacija (F1)
Kako biste mogli fiskalizirati svoje račune u krajnjoj potrošnji (B2C), potrebno je:
- Posjetiti Postavke → Fiskalni certifikat
- Uploadati svoj FINA certifikat i upisati njegovu lozinku
Ovo je potrebno učiniti samo jednom.
Također, kako bi poslovni prostor mogao izdavati fiskalne račune, potrebno je: posjetiti Postavke → Poslovni prostori i naplatni uređaji te za poslovni prostor u kojem želite fiskalizirati račune, omogućiti tu opciju.
E-računi
Kako biste mogli slati e-račune, posjetite Postavke → E-računi.
Za slanje i primanje e-računa (eArhivu i eIzvještavanje), FinSoft koristi informacijskog posrednika ePoslovanje.hr.
Na toj stranici imate dvije opcije:
Opcija 1: Postojeći račun
Ako već imate račun na ePoslovanje, kliknite "Unesi API ključ" i unesite ga.
Opcija 2: Nova registracija
Ako nemate račun na ePoslovanje, kliknite "Registriraj se na ePoslovanje.hr" i brzo se registrirajte izravno iz FinSoft aplikacije. Otvorit će vam se formular u koji su već uneseni vaši podaci - potrebno je samo popuniti preostale podatke.
Napomena: Za slanje i primanje e-računa morate imati FinSoft Pro paket.
Pretplata
Svi korisnici nakon registracije imaju aktivnu FinSoft Free pretplatu koja je ograničena na 4 dokumenta mjesečno.
U svakom trenutku možete se pretplatiti na FinSoft Pro tako da posjetite Postavke → Pretplata.
Pomoć i podrška
Za sve dodatne informacije i pomoć, slobodno nas kontaktirajte putem Kontakt formulara za podršku
